פייסבוק תקלה / HomeGame - מונטיפיורי 20, קרית אונו - משחקי מחשב וקונסולות / פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק.

הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . ×
×"×'חור ×"×–×" ×'ישר לאשתו ×'×"ו×"×¢×" על "תקל×" קטנ×" עם ×"יל×"" וז×" מ×" from www.pitria.com
הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם.

פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . HomeGame - מונטיפיורי 20, קרית אונו - משחקי מחש×' וקונסולות
HomeGame - מונטיפיורי 20, קרית אונו - משחקי מחש×' וקונסולות from media.easy.co.il
בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.

קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. × ×
× ×"×' משאית ×›×'ן 40 × ×"ר×' מפ×'יעת כלי רכ×' חולף סמוך לזכרון יעק×' from www.davar1.co.il
פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. בהמשך הגיעו דיווחים דומים גם על . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . קצת לפני השעה 19:00 שעון ישראל, גולשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בפלטפורמות פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

פייסבוק תקלה / HomeGame - מונטיפיורי 20, קרית אונו - משחקי מחש×' וקונסולות / פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.